sobota 18. července 2015

#18 - Óda na cuketu

Tak jsem se rozhodla rozšířit vybavu místní kuchyně. Inspirací byla už vynechaná 16.vyzva, mixovana. Ano, je to tyčový mixér :)
 Ještě se aspon jednou během leta vratim, sestra taky, tak ho vyuzijeme!

A mě tedy už nic nebranilo vyzkoušet mou první cuketovou polevku-podle apetitu.
Chvili jsem u regálu zvažovala nejakou polovyvarovou zkratku. Ale pak jsem si spočítala,ze nedobra kostka nevyjde ani levněji než par kousků kuřecích skeletu, celeru a mrkve a navic se na vysledne chti a vuni nezaměnitelně podepíše.
A tak i za cenu lokalniho oteplení naseho pribytku jsem si udelala hodinový skoro-vyvar.
Po ochutnani vysledne polevky jsem si poděkovala! :-)

A když už ten tyčák máme, ze, proc si neudelat bananovo jahodovy milkshake...



A abych nenezapomněla zminit vyzyvatelku Janu Florentynu Zatloukalovou!

Žádné komentáře:

Okomentovat