středa 22. července 2015

#20 - Návštěva trhu a povídání s prodejcem

Na pondělní úkol nám Florentýna dala celý týden, počkala jsem tedy na konání trhu u nás na Jiřáku, kam pravidelně chodím (a kde vždycky s každým, u koho něco koupím, pár slov prohodím) :)


Každopádně velmi příjemný úkol.

Začala jsem tedy dezertem Pavlova (ochutnala jsem ho prvně v životě a byl skvělý) - PETRISIMO, k tomu ledové cold brew (studená filtrovaná káva s ledem). Jedním slovem - pohádka!


Protože dnešek má ještě další, svou vlastní výzvu - č.22, vzužila jsem nákup na trhu pro ni. Chystám se na GAZPACHO, španělskou studenou polévku, na kterou je potřeba kvalitní, čerstvá a zcela dozrálá zelenina. Tu jsem objevila, poradila se s milou slečnou od stanku Zeleniny Kostkovi , kterou tímto zdravím a děkuji za ochotu k selfie, která je důkazem splnění této výzvy!


Žádné komentáře:

Okomentovat