úterý 21. července 2015

#21 - Jedlé květy

Shánění jedlých květů mi nečekaně moc zpříjemnilo večer po horkém dni!
Vydala jsem se na "lov" až po osme vecer- na takovou klidnou, pomalou, pozornou a dlouhou prochazku se psem. Mela jsem policeno na kvetouci matu na svahu pod parkem u nas na vinohradech. Ale na kopci jen lezely na rozpalene pude seschle hnede rostlinky.

Cestou dal jsem patrala po cemkoli jedlem. Byl to zajimavy zazitek. Clovek vnima stara znama misra uplne jinak, kdyz hleda, chce objevit neco, na co se driv nesoustredil. Nesmirne uklidnujici prochazka.
A nakonec i uspesna :). Par sedmikrasek rostlo nad vodarenskou nadrzi (aspon nekde) a dokvetalo tam i par ruzi. Ty jsem taky ochutnala :) ale nakonec jsem donesla jenom ty chudobky.

Každopádně velký dík, Flo!





 Cestou jsem potkala jedine dalsi kvetouci kvetiny, ktere nebyly zarem seschle a to tyhle fialove kvitky. Vonely jako hluchavka. Vzpomnela jsem si, jak jsjsme, snad jeste ve skolce, vysavaly z hluchavkovych kvetu stavu. Vune byla stejna, ale tyhle kvitky jsou uplne hořké. Nevi nekdo, co jsou zac...?


Žádné komentáře:

Okomentovat