čtvrtek 30. července 2015

#30 - Šlehání bez motoru (+ #27 nový dressing)

Šlehat bez robotu sníh nebo šlehačku do tuha jsem si netroufla, přiznávám rovnou.Hodně mě lakal dnes poslaný recept v rámci klubu Kuchařky pro dceru -lemin curd. Ochutnala jsem ho prvně když jsem byla u Flo na návštěvě a pak ho kdysi vyzkoušela i doma. Ale i když jsem na něj měla chuť, bylo mi jasné, že syn tuhle dobrotu na milost nevezme a abych to spořádala sama, na to se necítím :-).

A tak jsem se vratila k odloženým úkolům z minuleho týdne.  Flo doporucovala vyzkoušet novy dressing na salat a k výzvě tehdy pridala recept na americký ranch dressing, s majonezou, kysanou smetanou, podmaslim a kupou bylinek.

Ještě ze jsem nakoupila dost salatu, z uvedeneho receptu je tak osm porci :-D
Ale je to dobrota!www.kucharkaprodceru.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat